ECONOMICS - INDUSTRY & TRADE - EXPORT MARKETS   [Αρχική Σελίδα]










Safeway : Mom to Mom, η νέα σειρά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας αποκλειστικά για μωρά

                                                                    

                                                                       

 

 

Στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής η αλυσίδα Safeway (ιδρύθηκε το 1915 από τον M.B. Skaggs στην μικρή πόλη Idaho και σήμερα αριθμεί 1.775  καταστήματα σε Αμερική και Καναδά) μόλις παρουσίασε μια νέα σειρά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας αποκλειστικά για μωρά με το εμπορικό σήμα «mom to mom».

 

Η νέα σειρά προϊόντων περιλαμβάνει πάνες, λοσιόν, χάρτινο ή πάνινο υλικό για τον καθαρισμό των μωρών και πολλά άλλα – όλα τα προϊόντα δημιουργήθηκαν λαμβάνοντας υπ΄ όψη την ματιά και τις ανάγκες της μητέρας.

 

                                                                      

                                                                   Ένα από τα πρώτα καταστήματα της αλυσίδας

 

Ο James White, Senior Vice President of Consumer Brands, με την κυκλοφορία της σειράς αυτής δήλωσε τα εξής: «Η σειρά «mom to mom» επιβεβαιώνει την αλήθεια της παροιμίας που λέει  πως  η μητέρα γνωρίζει καλύτερα».

 

Η νέα σειρά προωθείται αποκλειστικά και μόνο από την αλυσίδα Safeway σε ειδικά display stands, shelf talkers και άλλο προωθητικό υλικό.



Βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον;

 Επιστροφή
 

 
© Copyright 2005-2012 K&B Analysis ΕΠΕ. Απαγορεύεται η μερική ή ολική αναδημοσίευση / αναπαραγωγή περιεχομένων του παρόντος website με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς προηγούμενη έγγραφη άδεια των εκδοτών.