ECONOMICS - INDUSTRY & TRADE - EXPORT MARKETS   [Αρχική Σελίδα]










Ελληνική βιομηχανία τροφίμων: Το ετήσιο αφιέρωμα της γερμανικής εφημερίδας LZ για τους αγοραστές του λιανικού εμπορίου της Γερμανίας, μεταφρασμένο στα Ελληνικά.

Ολόκληρο το τελευταίο «Αφιέρωμα στην Ελλάδα» της γερμανικής Εφημερίδας Lebensmittel Zeitung (κυκλοφόρησε στο τέλος Νοεμβρίου του περασμένου χρόνου) δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα μας, για τρίτη συνεχή χρονιά, μεταφρασμένο στην Ελληνική γλώσσα.

 

Το αφιέρωμα στην ελληνική γλώσσα, παρέχει στους Έλληνες αναγνώστες μια μοναδική ευκαιρία να γνωρίσουν τον τρόπο με τον οποίο η γερμανική εφημερίδα προσεγγίζει τη χώρα μας και τα εξαγωγικά της προϊόντα. Παράλληλα, δίνει μια πλήρη εικόνα της ελληνικής παραγωγής και του εξαγωγικού της δυναμικού με πλήθος φωτογραφιών.

 

Το «Αφιέρωμα στην Ελλάδα» του 2008 είναι το πιο πολυσέλιδο που έχει εκδώσει η εφημερίδα από τότε που άρχισε να δραστηριοποιείται στην χώρα μας και περιλαμβάνει πλήθος θεμάτων μεταξύ των οποίων Ιχθυοκαλλιέργεια, Γαλακτοκομικά Προϊόντα, Ελαιόλαδο, Κρασιά και οινοπνευματώδη, παραδοσιακά προϊόντα κ.α.

 

Όλα τα «Αφιερώματα στην Ελλάδα» της μεγάλης Γερμανικής εφημερίδας τα οποία διακρίνονται για το εξαιρετικά υψηλό ποιοτικό τους επίπεδο, υπογράφει επί δύο και πλέον δεκαετίες, ο γνωστός δημοσιογράφος Joachim Schalinski.

 

Ο μόνιμος συνεργάτης της Lebensmittel Zeitung στην Ελλάδα Σταύρος Τσουρουκίδης μιλώντας στο restaurant.com.gr, είπε μεταξύ άλλων και τα εξής:

 

«Στο τελευταίο αφιέρωμα του 2008 καταφέραμε, για πρώτη φορά στην ιστορία των Αφιερωμάτων της Lebensmittel Zeitung στην Ελλάδα, να συμπληρώσουμε 24 ολόκληρες σελίδες κάτι που δείχνει με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο το ενδιαφέρον τόσο των Γερμανών αγοραστών για τα Ελληνικά προϊόντα, όσο και των Ελλήνων εξαγωγέων για την Γερμανική αγορά. Εργαζόμαστε ώστε να παρουσιάσουμε, μαζί με τους συνεργάτες μας, μια αντιπροσωπευτική εικόνα των εξαγωγικών προϊόντων της Ελλάδος στον τομέα των τροφίμων & των ποτών».   

 

Οι 42 συνολικά αναφορές σε επιχειρήσεις και οργανισμούς, με ονομαστική σειρά (και link στην αντίστοιχη σελίδα του αφιερώματος) έχουν ως εξής:

 

 

 

Βιο Σητεία (Σελίδα 58),

Borco (Σελίδα 63),

Candia Nuts (Σελίδα 57)

Cheesenet (Σελίδα 49)

Cretel (Σελίδα 55)

Γαία (Σελίδα 54)

EDEKA (Σελίδα 54)

Ελαϊς/Unilever (Σελίδα 55),

Ελληνικές Ιχθυοκαλλιέργειες (Σελίδες 44 & 45)

Θωμόπουλος (Σελίδα 62)

Illert (Σελίδα 64)

Incofruit (Σελίδα 52)

ΙΝΟ (Σελίδα 61)

Καλαμπόκης (Σελίδα 58)

Κ&Β (Σελίδα 41)

Κολιός (Σελίδα 50)

Κουρέλλας (Σελίδα 49)

Κουρτάκης (Σελίδα 61)

Κρήτης Γή (Σελίδα 59)

Lukullus (Σελίδα 58)

Μεταξά (Σελίδα 64)

Μεβγάλ (Σελίδα 48)

Μινέρβα (Σελίδα 56)

Μητροσύλης (Σελίδα 52)

Νηρέας (Σελίδα 46)

Οινοφόρος (Σελίδα 61)

Όλυμπος/Τυράς (Σελίδα 51)

Ούζο 12/ Campari (Σελίδα 63)

ΟΠΕ (HEPO) (Σελίδα 41)

Παπαδημητρίου (Σελίδα 59)

Πελεκάν (Σελίδα 59)

Πλωμάρι (Σελίδα 62)

Ποτοποιϊα Θράκης (Σελίδα 62)

Πρωτοφανούσης (Σελίδα 53)

Σύνδεσμος Ιχθυοκαλλιεργητών (Σελίδα 47)

Rila (Σελίδα 57)

Σελόντα (Σελίδα 46)

Σκαμάγας / Θραψανό (Σελίδα 56)

Terra Creta (Σελίδα 55)

Trienon (Σελίδα 50)

Τσακαλιδης (Σελίδα 46)

Τσάνταλη Ούζο/Borco (Σελίδα 63)

Τσάνταλης (Σελίδα 60)

Φάγε (Σελίδα 51)

Wilms (Σελίδα 55)

 

Άρθρα του Αφιερώματος:

 

Τα παραδοσιακά προϊόντα αναβαθμίζονται

Η προστασία της Ονομασίας Προέλευσης έχει σαφώς ρυθμιστεί.

Οι Έλληνες σηματοδοτούν Εξαγωγική Δυναμική

Αρκεί μόνο ο σκεπτικισμός; Συνέντευξη με τον Αλέξανδρο Μητρογώγο

Η ιχθυοκαλλιέργεια έχει απαιτήσεις

Επώνυμα ψάρια ή αρκούν οι πιστοποιήσεις;

Η αγορά ζητά ψάρια καλλιέργειας

Συνεχής αναβάθμιση της ποιότητας

Οι ορμόνες είναι χρήσιμη πρακτική

Αποκλίσεις στις εργαστηριακές αναλύσεις  

Τιμή ή ποιότητα

Come back των γηγενών ποικιλιών

Καλύτερη εικόνα για το ελληνικό κρασί

 

 

Μπορείτε επίσης να διαβάσετε ή να εκτυπώσετε  ολόκληρο το αφιέρωμα κάνοντας κλικ εδώ.

  

Υπενθυμίζεται ότι η γερμανική Εφημερίδα Lebensmittel Zeitung η οποία θεωρείται στην Γερμανία «η βίβλος των αγοραστών» (διαβάζεται από το 88% των ανθρώπων που αποφασίζουν τι θα πουληθεί από τις Γερμανικές αλυσίδες λιανικής), απευθύνεται στους αγοραστές, στους διευθυντές και στα στελέχη των αλυσίδων λιανικής της Γερμανίας. Το «Αφιέρωμα στην Ελλάδα» του 2009 αναμένεται να κυκλοφορήσει προς το τέλος του έτους 2009.



Βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον;

 Επιστροφή
 

 
© Copyright 2005-2012 K&B Analysis ΕΠΕ. Απαγορεύεται η μερική ή ολική αναδημοσίευση / αναπαραγωγή περιεχομένων του παρόντος website με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς προηγούμενη έγγραφη άδεια των εκδοτών.