ECONOMICS - INDUSTRY & TRADE - EXPORT MARKETS   [Αρχική Σελίδα]










«Carrefour Discount» : Η νέα σειρά ποιοτικών προϊόντων με φθηνές τιμές δέχεται τις πρώτες κριτικές.

 

          

 

 

 

Από το τέλος Μαΐου άρχισε στην Γαλλία η διάθεση της νέας σειράς προϊόντων με το ιδιωτικό, εμπορικό σήμα «Carrefour Discount» - ήδη προγραμματίζεται η παρουσίαση της νέας σειράς και στην γειτονική αγορά του Βελγίου.

 

Η σειρά «Carrefour Discount» είναι μια επιλογή καθημερινών προϊόντων πρώτης ανάγκης σε πολύ χαμηλές τιμές που ανταποκρίνονται στα ποιοτικά πρότυπα του εμπορικού σήματος της Carrefour. Η σειρά των νέων προϊόντων καλύπτει περισσότερα από 400 είδη τροφίμων και μη τροφίμων (non-food), συμπεριλαμβανομένων των οικιακών συσκευών ή των προϊόντων προσωπικής φροντίδας.

 

Με την νέα αυτή σειρά προϊόντων η Carrefour επιχειρεί να ανταποκριθεί στις αυξημένες οικονομικές ανησυχίες των καταναλωτών – πελατών της, επιδιώκοντας ταυτόχρονα να αποκτήσει νέους πελάτες που ψάχνουν την καλή ποιότητα σε συνδυασμό με τις φθηνές τιμές. Η επιθετική αυτή στρατηγική μάρκετιγκ του Γαλλικού Ομίλου επιχειρεί να προσφέρει διέξοδο στο σημερινό σκληρό οικονομικό περιβάλλον και να δώσει την δυνατότητα στους καταναλωτές να μειώσουν τα έξοδά τους για τις καθημερινές τους ανάγκες αγοράζοντας προϊόντα σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές χωρίς όμως να θυσιάζουν τα ποιοτικά πρότυπα που προσφέρει το εμπορικό σήμα της Carrefour.

 

Το 83% της νέας σειράς προϊόντων με το σήμα «Carrefour Discount» αποτελείται από τρόφιμα: ξηρά (δημητριακά, καφές, τσάι, μπισκότα, αλεύρι, ζάχαρη, κονσερβοποιημένα αγαθά κ.λπ.), φρέσκα (γιαούρτι, τυρί, κατεψυγμένα, αρτοποιήματα κ.λπ.)  και υγρά (χυμός φρούτων, σόδα, εμφιαλωμένο νερό, κ.λπ.)

 

Το 17% της νέας σειράς προϊόντων με το σήμα «Carrefour Discount» αποτελείται από οικιακά αγαθά (καθαριστικά κ.λπ.) και από προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας (χαρτομάντηλα, πάνες, μαντηλάκια, σαμπουάν, κ.λπ.)

 

Για την υποστήριξη της νέας σειράς  με το σήμα «Carrefour Discount» στα διάφορα καταστήματα του Ομίλου υπάρχουν καθημερινά προωθητικές ενέργειες, ειδικές τιμές ημέρας καθώς και «βραβεία πιστότητας», κάτι που συνδυάζεται με την ευρύτερη επικοινωνιακή στρατηγική που έχει σαν στόχο την ανατροπή της αρνητικής για τον Όμιλο τάσης στην μητρική του αγορά. Υπολογίζεται ότι ο Όμιλος θα επενδύσει φέτος 400 περίπου εκατομμύρια Ευρώ για την «αποκατάσταση» της εικόνας του στον κρίσιμο τομέα των τιμών.

 

 

                   

 

 

Ήδη από κύκλους του Ομίλου διαχέεται ικανοποίηση από το γεγονός ότι οι εντατικές προσπάθειες αρχίζουν να φέρνουν αποτελέσματα καθώς, σύμφωνα με τις μετρήσεις που γίνονται συνεχώς, η εικόνα του Ομίλου στον τομέα των τιμών είναι η καλύτερη που είχε από το 2004! Επί πλέον οι πωλήσεις της νέας σειράς πάνε πολύ καλά – τον πρώτο κιόλας μήνα της κυκλοφορίας βρισκόταν στο 4% του τζίρου των ξηρών τροφίμων.

 

Εν τούτοις αναλυτές της αγοράς θεωρούν ότι η «μάχη» θα διαρκέσει πολύ χρόνο ακόμα και θα είναι σκληρή καθώς η ανταγωνιστική Leclerc θα προβάλει αντίσταση και θα παρακολουθεί συνεχώς τις τιμές του Ομίλου αναπροσαρμόζοντας τις δικές της. Η «μάχη» αυτή θα έχει σαν συνέπεια την μείωση των κερδών (προ φόρων και τόκων) του Ομίλου κατά 50 μονάδες βάσης – μια αναγκαία θυσία την οποία η ηγεσία του Ομίλου φαινόταν απρόθυμη να αναλάβει μέχρι σήμερα.

 

Μέσα στα παραπάνω δεδομένα το Γαλλικό περιοδικό Lineaires (Ιούλιος 2009) ανέλυσε προσεκτικά την ποικιλία, τις συνταγές, την συσκευασία και την συνιστώμενη τιμή λιανικής πώλησης (RRP - Recommended Retail Price) της νέας σειράς  «Carrefour Discount» σημειώνοντας πως η μεγάλη πλειοψηφία των διαφόρων προϊόντων της σειράς είναι «αντίγραφα» των προσφορών της Lidl που ανήκει στον Όμιλο Schwarz - το περιοδικό υποστηρίζει πως περισσότερες από τις μισές τιμές ταυτίζονται απολύτως μέχρι και το τελευταίο λεπτό του Ευρώ!

Παράλληλα, δύο στις τρεις περιπτώσεις, το προϊόν είναι παραπλήσιο ή ακριβώς το ίδιο σε ποιότητα με το κανονικό σήμα Carrefour (ιδιωτική ετικέτα) το οποίο όμως είναι 40% ακριβότερο!

 

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι ο Όμιλος Carrefour θα λειτουργήσει ένα νέο hypermarket στο Παρίσι το 2011, στο εμπορικό κέντρο Le Millenaire (56.000 τετ. μέτρα με 95 μπουτίκ) το οποίο ετοιμάζεται στην περιοχή Aubervilliers - βορειοανατολικά του Παρισιού. Το νέο κατάστημα (αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του τον Απρίλιο του 2011) θα προσφέρει κυρίως τρόφιμα αλλά και διάφορα προϊόντα non-food. Στο κατάστημα αυτό σχεδιάζεται ειδικό σημείο από όπου θα μπορεί να «κατεβάσει» κανείς όποια μουσική επιθυμεί, ενώ ειδικές οθόνες αφής σε συγκεκριμένα σημεία θα εκδίδουν συνταγές.

 

 



Βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον;

 Επιστροφή
 

 
© Copyright 2005-2012 K&B Analysis ΕΠΕ. Απαγορεύεται η μερική ή ολική αναδημοσίευση / αναπαραγωγή περιεχομένων του παρόντος website με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς προηγούμενη έγγραφη άδεια των εκδοτών.