ECONOMICS - INDUSTRY & TRADE - EXPORT MARKETS   [Αρχική Σελίδα]










Rewe: Νέα σειρά ιδιωτικών προϊόντων με το premium σήμα «Rewe Feine Welt».

 

 

                         

 

 

 

Ο Γερμανικός Όμιλος Rewe (με έδρα την Κολωνία – ανάμεσα στους τρεις πρώτους της Γερμανικής αγοράς) δραστηριοποιείται στους τομείς του εμπορίου και του τουρισμού.

 

Στο τέλος του περασμένου χρόνου, ο συνολικός αριθμός καταστημάτων του Ομίλου στην Γερμανία και σε 15 Ευρωπαϊκές χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται ήταν 14.714 καταστήματα (+15,7% σε σχέση με το 2007) ενώ το εργατικό του δυναμικό έφθασε τα 319.292 άτομα (+9,6% σε σχέση με το 2007). Από το σύνολο των καταστημάτων του Ομίλου τα 10.305 λειτουργούν στην Γερμανία και τα 4.409 καταστήματα εκτός Γερμανίας.

 

Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου Rewe το 2008 ανήλθε σε 49,8 δις Ευρώ, από τα οποία 33,9 δις Ευρώ στην Γερμανία (+7,4% σε σχέση με το 2007) και 15,9 δις Ευρώ εκτός Γερμανίας (+17,9% σε σχέση με το 2007).  

 

Ο Όμιλος Rewe προσφέρει περίπου 1.000 κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας, που αποτελούνται κυρίως από την οικονομική σειρά 'ja!' καθώς επίσης και από τις σειρές Rewe standard  και Rewe Bio.

Τα Penny, η αλυσίδα των discount καταστημάτων του Ομίλου Rewe ακολουθούν μια ανεξάρτητη πολιτική ιδιωτικής ετικέτας: Πέρσι, τις παραμονές των Χριστουγέννων παρουσιάστηκε η νέα, premium σειρά προϊόντων με το σήμα Noblesse.

 

Η σειρά των «ιδιωτικών» προϊόντων του Ομίλου είναι στο επίπεδο του 20% και σύμφωνα με δηλώσεις του Alain Caparros, CEO του Ομίλου, θα αυξηθούν σε 30% και μάλιστα «πολύ γρήγορα».

 

Μέσα στα πλαίσια της πολιτικής αυτής, ο Όμιλος Rewe παρουσίασε στο τέλος Σεπτεμβρίου 2009 την νέα σειρά προϊόντων premium ιδιωτικής ετικέτας με το σήμα «Rewe Feine Welt» μετατρέποντας σε πράξη τις πληροφορίες που είχαν δει το φως της δημοσιότητας από τον Ιούλιο 2009.

 

 

                                                            

 

 

Η παρουσίαση της νέας σειράς «Rewe Feine Welt» συνοδεύεται από μια καινούργια ιστοσελίδα (http://www.rewe.de/index.php?id=rewe_feinewelt) στην οποία παρουσιάζεται με λεπτομέρειες όλο το νέο πρόγραμμα των 100 περίπου προϊόντων με τις νέες, ιδιωτικές ετικέτες και το σύνθημα «Η νέα απολαυστική πολυτέλεια από την Rewe», δίδοντας ιδιαίτερη έμφαση στην προέλευση των προϊόντων, την συσκευασία τους αλλά και την εξέλιξη της νέας σειράς η οποία θα συμπληρωθεί με καινούργια προϊόντα –ίσως και με καινούργιο brand- πολύ σύντομα φέτος.

 

Στην ιστοσελίδα των νέων προϊόντων υπάρχουν τρεις διαφορετικοί τρόποι «ξενάγησης»: Ο ένας αφορά τις περιοχές και τις ηπείρους από τις οποίες προέρχονται τα νέα προϊόντα, ο δεύτερος είναι μέσα από ένα κατάλογο προϊόντων gourmet και ο τρίτος αφορά τις διαφορετικές γεύσεις που προσφέρονται.

 

Ο στόχος της νέας σειράς είναι οι τιμές πώλησης να βρίσκονται  σε επίπεδα τιμών  κατά 15% χαμηλότερα από όλα τα ανάλογα, συγκρίσιμα προϊόντα που υπάρχουν στην αγορά.    

 

 

Κ & Β Alalysis



Βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον;

 Επιστροφή
 

 
© Copyright 2005-2012 K&B Analysis ΕΠΕ. Απαγορεύεται η μερική ή ολική αναδημοσίευση / αναπαραγωγή περιεχομένων του παρόντος website με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς προηγούμενη έγγραφη άδεια των εκδοτών.