
Η Diageo, με έδρα το Λονδίνο, προήλθε από την συγχώνευση των Εταιριών Grand Metropolitan και Guinness το 1998. Το 2002 εξαγόρασε την Seagram και σήμερα δραστηριοποιείται σε 180 χώρες του κόσμου με 22.600 εργαζόμενους, πωλήσεις 14,2 δισ. Ευρώ, κέρδη 3 δισ. Ευρώ και ένα χαρτοφυλάκιο premium προϊόντων που περιλαμβάνουν Whisky (Jonnie Walker, Haig, Dimple), Λικέρ (Baileys), Βότκα (Ursus, Smirnoff), Τζιν (Gordon’ s), Tequila (Jose Cuervo) και πολλά άλλα.

Η Diageo Hellas δημιουργήθηκε το 2002 παρουσιάζοντας ραγδαία ανάπτυξη, κατακτώντας την πρώτη θέση στην κατηγορία των premium αλκοολούχων ποτών και το 13% της συνολικής αγοράς αλκοολούχων ποτών στη χώρα μας.
Ο κοινωνικός απολογισμός της Diageo Hellas που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση στην Αίγλη Ζάππειου στις 12/06/2007, έχει σαν στόχο να κερδίσει κορυφαία θέση στην εκτίμηση και τον σεβασμό της Ελληνικής κοινωνίας και περιστρέφεται σε αρχές και αξίες που συνοψίζονται ως εξής:
- Ο κώδικας δεοντολογίας αποτελεί μια σειρά από εταιρικούς κανόνες που διέπουν την συμπεριφορά της εταιρίας προς τους εμπορικούς και τους κοινωνικούς της εταίρους.
- Ο κώδικας Marketing για τα αλκοολούχα ποτά που αντιμετωπίζει την μετρημένη κατανάλωση όχι απλά σαν μεμονωμένη στρατηγική αλλά σαν φιλοσοφία που οδήγησε το 2005 στην κοινή αποδοχή ενός πρωτοκόλλου αυτοδέσμευσης όλων των εταιριών του κλάδου.

- Τα προγράμματα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης στις συνέπειες της υπερβολικής κατανάλωσης αλκοολούχων ποτών από ευπαθείς ομάδες.
- Η συνεχής βελτίωση των συνθηκών εργασίας (η εταιρία βρίσκεται στην 15η θέση στο διαγωνισμό “Best Place to work” το 2006) και η υιοθέτηση προγραμμάτων βελτίωσης και αξιοποίησης εργαζομένων (η εταιρία από το 2005 λειτουργεί την Εμπορική Ακαδημία με 4μηνα μαθήματα).
- Το φιλανθρωπικό έργο με την ενεργό συμμετοχή των εργαζομένων.
- Η φροντίδα για το περιβάλλον με την συνεργασία του καθηγητή του Πανεπιστημίου Αμβούργου κ. Κ. Γκαραγκούνη.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Diageo Hellas Τάσος Ευαγγέλου
Αν σε όλα τα παραπάνω προσθέσει κανείς τους ειδικούς και τους άλλους φόρους που καταβάλλει η εταιρία στο Ελληνικό Δημόσιο (89 εκ. Ευρώ σε κύκλο εργασιών 295 εκ. Ευρώ το 2006 - χωρίς τον υπολογισμό διαφόρων άλλων φόρων όπως π.χ. οι ασφαλιστικές εισφορές εργοδότη κλπ) καταλήγει στο συμπέρασμα πως βρίσκεται στον σωστό δρόμο όσον αφορά το στόχο της να κερδίσει “πόντους” στην εκτίμηση της Ελληνικής κοινωνίας. r.