Στοιχεία: Ελληνική Στατιστική Αρχή
Όπως προκύπτει από τον παραπάνω πίνακα αρκετές χώρες (αλλά και άλλες χώρες που δεν περιλαμβάνονται στις Top 10) αύξησαν σημαντικά τις εισαγωγές ελληνικής μπύρας. Η αύξηση αυτή πιθανότατα οφείλεται στην καμπάνια «Αγοράζουμε Ελληνικά» που συνεχίζει να διεξάγει ο απόδημος Ελληνισμός σε κάθε γωνιά του κόσμου: Η Αυστραλία π.χ. σημείωσε αύξηση εισαγωγών Ελληνικής μπύρας κατά 174%, το Βέλγιο κατά 633%, η Γερμανία κατά 68%, οι κάτω χώρες κατά 47%, οι ΗΠΑ κατά 14%, η Γαλλία κατά 44%, η Αγγλία κατά 48%, η Σουηδία κατά 24% κ.ο.κ.ε.
Οι συνολικές αξίες παραμένουν ακόμα χαμηλές αλλά σίγουρα δείχνουν μια τάση η οποία ελπίζουμε να ενταθεί σημαντικά το 2011!
Αθήνα, 17 Μαρτίου 2011
Λεωνίδας Κουμάκης*
kb@kbanalysis.com
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:
Αγοράζουμε Ελληνικά (1) 8/3/2010
Προτιμάτε με επιμονή προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα:
Η πιο απλή και πρακτική λύση στα οικονομικά προβλήματα της χώρας μας!
Αγοράζουμε Ελληνικά (2) 14/6/2010
Δυναμική καμπάνια στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής!
Αγοράζουμε Ελληνικά (3) 12/7/2010
Μπορούμε να ξεπεράσουμε την κρίση – είναι στο χέρι μας!
Αγοράζουμε Ελληνικά (4) 5/2/2011
Πρόκληση για την νέα γενιά και την ελληνική νεολαία – και όχι μόνο.
ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΙΕΣ:
(Κάντε κλικ επάνω στο όνομα)
Βαρβαγιάννη (Ούζο) , Βεργίνα (Μπύρα) , Βίκος (Νερά) ,
Δωδώνη (Γαλακτοκομικά) , Ήλιος (Μπαχαρικά) ,
ΙΝΟ (Κρασί) , ΙΟΝ (Σοκολάτα) , Κτήμα Σκούρα (Κρασί) ,
Λουξ (Αναψυκτικά), Μ Ε Τ Α Χ Α , Μινέρβα (Ελαιουργική) ,
Μπουτάρη (κρασί) , Παπαδημητρίου (Βαλσαμικό) ,
Παπαδοπούλου (Μπισκότα) , Coca Cola (Αναψυκτικά),
Terra Creta (Ελαιόλαδο), Fix Hellas (Μπύρα)