ECONOMICS - INDUSTRY & TRADE - EXPORT MARKETS   [Αρχική Σελίδα]










Palmie Bistro: Με το σύνθημα «Κάθε ώρα, κάθε μέρα, όλη μέρα…» αναπτύσσεται σταθερά, μέσα και έξω από την Ελλάδα.

 

 

 

 

Η ιστορία του Ομίλου Palmie bistro ξεκίνησε στα μέσα της δεκαετίας του 60 (1966) και συνδέθηκε με καταστήματα που άφησαν εποχή  στον χώρο των εστιατορίων αλλά και των κέντρων διασκέδασης της πρωτεύουσας (Le Foyer, Balalaika, Ballet, Βαρελάκι, Le Grant Foyer, San Lorenzo, Bora-Bora, Mercedes, Empire, Βυθός, Must, Βαρελάδικο, Prime, Tango, ENVY, Dekko κ.α).

 

 

Γιώργος Κουτρουλιάς, Πρόεδρος Δ. Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της Palmie A.E.

 

 

Κάπου 20 χρόνια αργότερα (1985) άνοιξε το πρώτο καφέ – εστιατόριο Palmie bistro από τον «Όμιλο Επιχειρήσεων Αφών Χ. Κουτρουλιά» στην πλατεία Κάραβελ, το οποίο αποτέλεσε ουσιαστικά την αφετηρία μιας σημαντικής αλυσίδας καταστημάτων που έχουν πλέον πιστούς πελάτες, ικανοποιημένους από την ποιότητα των προϊόντων που προσφέρονται, το πολιτισμένο και καθαρό περιβάλλον, τις λογικές τιμές και την εξαιρετική εξυπηρέτηση.

 

Άλλωστε, μέσα στο concept της αλυσίδας για τα καταστήματα που λειτουργούν με δικαιόχρηση (franchising) και αποτελούν το 70% του συνόλου των καταστημάτων Palmie bistro περιλαμβάνονται τομείς όπως η διακόσμηση, τα προσφερόμενα προϊόντα, η τιμολογιακή πολιτική, το service, το marketing, η διαφήμιση, οι ιδανικές αποδόσεις στο επενδυμένο κεφάλαιο, στην εκπαίδευση του δικαιοδόχου (franchisee) και του προσωπικού του, τα εγχειρίδια με μεγάλη και λεπτομερή περιγραφή για όλους τους τομείς λειτουργίας του καταστήματος, διαχείρισης κρίσεων, διαχείρισης προσωπικού κ.ο.κ., καθώς και βοήθεια στην εξεύρεση  και την καταλληλότητα καταστήματος. 

 

 

Το 2011 τα καταστήματα Palmie bistro που λειτουργούν με δικαιόχρηση είναι 12 και τα καταστήματα που ανήκουν στον Όμιλο 5. Η ανάπτυξη λοιπόν του Ομίλου γίνεται με το σύστημα της δικαιόχρησης (franchising) για το οποίο απαιτείται μια επένδυση της τάξεως των 350.000 Ευρώ (ίσως και λιγότερα με τα σημερινά χαμηλά ενοίκια και την κρίση της αγοράς) εκ των οποίων 44.000 Ευρώ για «δικαίωμα εισόδου» στο σύστημα (entry fees)  και 6% επί του τζίρου δικαιώματα του σήματος (royalties). Για ένα νέο κατάστημα απαιτείται (ελάχιστος) εσωτερικός χώρος 200 τ.μ. και 80 τ.μ. εξωτερικός χώρος.

 

Η επιτυχημένη λειτουργία και ανάπτυξη της αλυσίδας οφείλεται στα αυστηρά κριτήρια επιλογής που εφαρμόζει ο Όμιλος όπως π.χ. την παραμονή του ιδιοκτήτη για πολλές ώρες στο κατάστημα, την συνεχή ενημέρωση των συνεργαστών - επιχειρηματιών για τις νέες τάσεις και τα δεδομένα της αγοράς μέσω εξειδικευμένων σεμιναρίων και άλλων μεθόδων κ.α.π.

 

 

  

 

Η ανάπτυξη της αλυσίδας επέβαλε την δημιουργία μιας πρότυπης μονάδας παραγωγής και τροφοδοσίας με σκοπό την πλήρη κάλυψη των καταστημάτων με ποιοτικά εγγυημένα και ελεγχόμενα προϊόντα. Η μονάδα αυτή που δημιουργήθηκε και λειτουργεί σε ιδιόκτητους χώρους υποστηρίζεται και με ένα κέντρο εστιατορικών σπουδών στο οποίο πραγματοποιούνται ενδοεταιρικά σεμινάρια, εκπαιδεύσεις δικαιοδόχων (franchisees) καθώς και προσωπικού νέων καταστημάτων.

 

 

 

Οι δύσκολες συνθήκες που διαμορφώθηκαν στην ελληνική αγορά της μαζικής εστίασης από την οικονομική κρίση και την σταδιακή αύξηση του Φ.Π.Α από 8% το 2008 σε 23% το 2011 ήταν αναπόφευκτο να επηρεάσουν αρνητικά τον κύκλο εργασιών του Ομίλου (από 15,7 εκ. Ευρώ το 2009 σε 14,1 εκ. Ευρώ το 2010).

 

Το «αντίδοτο» που προκρίνει ο Όμιλος στην αντιμετώπιση της κρίσης είναι η εξάπλωση όχι μόνο στην Ελλάδα (το τελευταίο Palmie bistro στο Mc Arthrur Glen των Σπάτων εγκαινιάστηκε τον Ιούνιο του 2011 με μεγάλη επιτυχία) αλλά και στο εξωτερικό. Μετά το πρώτο, πετυχημένο (και πρόσφατο) κατάστημα στην πόλη των Σκοπίων εξετάζεται προσεκτικά η δυνατότητα επέκτασης τόσο στην Κύπρο και στην Βουλγαρία, όσο και στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής.

 

Ο Όμιλος Palmie bistro προσφέρει απασχόληση σε 450 συνολικά εργαζόμενους στις διάφορες δραστηριότητες του (μαζί με τα καταστήματα) μια και οι επιχειρήσεις μαζικής εστίασης θεωρούνται (και είναι) επιχειρήσεις «εντάσεως εργασίας».

 

Σήμερα περισσότερα από τρία εκατομμύρια πελάτες επισκέπτονται τα 17 καταστήματα του Ομίλου «κάθε ώρα, κάθε μέρα, όλη μέρα» όπως είναι το σύνθημα της αλυσίδας καταστημάτων Palmie bistro, για ένα γρήγορο καφέ πριν τη δουλειά ή μετά τα ψώνια, για ένα απολαυστικό σνακ, για απλή χαλάρωση με φίλους, για επαγγελματικές συναντήσεις, για ένα ελαφρύ και υγιεινό γεύμα το μεσημέρι, για ένα δείπνο, για ποτό σε μια ανάλαφρη, άνετη και φιλική ατμόσφαιρα – όλα σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές!

 

 

 

 

Στις σημερινές δύσκολες οικονομικές συνθήκες ορισμένα από τα καταστήματα της αλυσίδας προσφέρουν καθημερινά στους πελάτες της ευχάριστες ώρες (Happy Hours), τόσο το πρωί 9-11, όσο και το απόγευμα 6-8, με την προσφορά οποιουδήποτε καφέ σε πολύ χαμηλή τιμή: 2,30 Ευρώ! Άλλα πάλι καταστήματα προσφέρουν υπηρεσίες διανομής κατ΄οίκο (delivery) με μειωμένες τιμές ή φραπέ για τον δρόμο (take away) με ένα μόλις Ευρώ!

 

Το «μυστικό» της επιτυχίας των καταστημάτων Palmie bistro οφείλεται στο γεγονός των συνεχών βελτιώσεων αλλά και της εξέλιξης του συνολικού σχεδίου (concept) σύμφωνα με την  συσσωρευμένη εμπείρα ολόκληρων δεκαετιών στον χώρο της μαζικής εστίασης, στην σταδιακή ενσωμάτωση των νέων τάσεων που παρατηρούνται στην αγορά καθώς και στην παράλληλη δημιουργία υποδομής και οργάνωσης που ελάχιστες άλλες αλυσίδες διαθέτουν. Επί πλέον, το συνολικό σχέδιο (concept) της αλυσίδας είναι ξεκάθαρο και οροθετημένο, με την δική του ταυτότητα που είναι εύκολα αναγνωρίσιμη από τον τελικό καταναλωτή.    

 

Τα κεντρικά γραφεία της Palmie bistro βρίσκονται στην οδό Ιοφώντος 31, 116 34 Αθήνα, Τηλ: 210-7210953, 210-7218621, Fax: 210-7215056. Η ιστοσελίδα του Ομίλου βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.palmiebistro.gr. Πρόεδρος ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος είναι ο Γιώργος Κουτρουλιάς ενώ οι εκπρόσωποι της επόμενης γενιάς της οικογένειας (Αλεξία, Χρήστος) ήδη δραστηριοπούνται ενεργά μέσα στον Όμιλο.  

 

Εμάς, είτε σαν απλούς καταναλωτές, είτε σαν υποψήφιους επιχειρηματίες, ο γνωστός φοίνικας που αποτελεί το «σήμα κατατεθέν» των Palmie bistro σίγουρα μας ενδιαφέρει, για τον επιπρόσθετο λόγο ότι αποτελεί μια ελληνική αλυσίδα που επιχειρεί να εξαπλωθεί και στο εξωτερικό – σε κάθε περίπτωση αξίζει και την δική μας υποστήριξη!

 

 

Λεωνίδας Κουμάκης*

28 Νοεμβρίου 2011

kb@kbanalysis.com

 

 

 

ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΜΑΖΙΚΗ ΕΣΤΙΑΣΗ:

 

«Τα νησιά»:

Ένα πολύ ξεχωριστό γαστρονομικό στέκι στο κέντρο της συμπρωτεύουσας

 που συμπλήρωσε τρείς δεκαετίες πετυχημένης λειτουργίας  

10 Οκτωβρίου 2011

 

Εστιατόριο Paradiso

Γρηγόρης Μιχαήλος: Μια εξαιρετική πρωτοβουλία για την καλύτερη προώθηση κρασιών

13 Σεπτεμβρίου 2011

 

Εστιατόριο Μόλυβος:

Ένα παραδοσιακό αρχοντικό της Μυτιλήνης στην καρδιά της … Θεσσαλονίκης!

25 Αυγούστου 2011

 

Applebees:

Μια πορεία 14 ετών με άδοξο τέλος - Είναι πράγματι η οικονομική κρίση

η αιτία που έκλεισαν τα εστιατόρια της αλυσίδας;  

 3 Αυγούστου 2011

 

Ideal:

Το εστιατόριο της οδού Πανεπιστημίου «ιστορικά διατηρητέο μνημείο»,

με μια παράδοση που πλησιάζει αισίως ένα ολόκληρο αιώνα!   

18 Μαΐου 2011

 

Όμιλος Καστελόριζο:

Το διαχρονικό όνομα για …. ολόφρεσκο ψάρι!

2 Μαΐου 2011

 

Στου Καχριμάνη:

Το αγαπημένο στέκι του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη στου Ψυρρή,

προσφέρει εξαιρετικές γεύσεις σε προσιτές τιμές.

28 Φεβρουαρίου 2011

 

Αλάτσι:

Παραδοσιακή κρητική κουζίνα με αυθεντικές γεύσεις στην καρδιά της Αθήνας

24 Ιανουαρίου 2011

 

Πλόες:

Γευστικές απολαύσεις με μαγευτική θέα στην Καστέλλα του Πειραιά.

28 Δεκεμβρίου 2010

 

Nobu Matsuhisa:

Το διάσημο όνομα που προσφέρει γεύσεις υψηλής γαστρονομικής απόλαυσης

τώρα στο Ritz Paris με την ομάδα του Matsuhisa Athens.

4 Οκτωβρίου 2010

 

StAstra:

Ένα διαχρονικό εστιατόριο στο ανακαινισμένο Park Hotel της Αθήνας

18 Αυγούστου 2010

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

 

Αγοράζουμε Ελληνικά (8):

Η Ελλάδα δεν βούλιαξε παρά την φιλότιμη προσπάθεια

στρατιάς κερδοσκόπων και «φίλων» - Εμείς ψάχνουμε επίμονα

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ όχι μόνο για να βοηθήσουμε τη χώρα μας

 αλλά γιατί υπάρχουν και πραγματικές ευκαιρίες!

 

Καλημέρα Breakfast:

Μια σοφή ιδέα που αξίζει την υποστήριξη όλων μας!

 

Εξαιρετικό παρθένο Ελαιόλαδο :

Η καλύτερη ποιότητα ελαιολάδου στα τραπέζια των εστιατορίων

 με την συνεργασία ΣΕΒΙΤΕΛ και ΠΟΕΣΕ

 

Τέσσερα F (4F):

Μια ανερχόμενη εταιρία στην υπηρεσία

της αγοράς μαζικής εστίασης της πρωτεύουσας.

 

Les Chefs ML:

Μια νέα σχολή, με την ευθύνη της Λέσχης Αρχιμαγείρων Ελλάδος

που δημιουργεί νέα δεδομένα στον χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

 

Τουρκική Δημοκρατία:

Η φαντασίωση του νεο-οθωμανισμού, η αδυσώπητη πραγματικότητα

 και η γλώσσα του εμπορίου

14 Οκτωβρίου 2011

 

Λαθρομετανάστευση:

 Προβλήματα καθημερινότητας και πιθανές λύσεις με την …. κοινή λογική!

4 Ιουλίου 2011

 

 

*Ο Λεωνίδας Κουμάκης, γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη. Σπούδασε Νομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και επί τρεις δεκαετίες, με την ιδιότητα του Διευθυντού Εξαγωγών Ελληνικής Οινοβιομηχανίας, ταξίδευσε στις 4 από τις 5 ηπείρους του πλανήτη μας, δημιουργώντας ένα εκτεταμένο δίκτυο διανομής σε 32 χώρες. Είναι συγγραφέας των βιβλίων «Το Θαύμα-Μια πραγματική ιστορία» (1992, η τέταρτη έκδοση το 2008) και «Ματιές στις ρίζες του Ελληνισμού» (1997).

 



Βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον;

 Επιστροφή
 

 
© Copyright 2005-2012 K&B Analysis ΕΠΕ. Απαγορεύεται η μερική ή ολική αναδημοσίευση / αναπαραγωγή περιεχομένων του παρόντος website με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς προηγούμενη έγγραφη άδεια των εκδοτών.