ECONOMICS - INDUSTRY & TRADE - EXPORT MARKETS   [Αρχική Σελίδα]










Lidl Ελλάδας : Εξαιρετικά υψηλή κερδοφορία και τζίρος

Σύμφωνα με την έγκυρη εφημερίδα «Η», η Lidl Ελλάδας είχε το 2005 τζίρο ύψους περίπου 1 δις Ε και κέρδη 100 εκατ. Ε. Το εξαιρετικά μεγάλο αυτό ποσοστό των κερδών (10%) μπορεί μόνο να αιτιολογηθεί από την πώληση εισαγόμενων προϊόντων εκ μέρους της αλυσίδας, σε τιμές κατά πολύ υψηλότερες από αυτές που πουλάει στη γερμανική αγορά.

 

Το γεγονός αυτό είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό και «αναδεικνύει» μία σημαντική «έλλειψη ανταγωνισμού» στην Ελληνική αγορά, πολύ περισσότερο αφού ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της εταιρείας, ο όμιλος Carrefour – Μαρινόπουλος, είχε πολύ μικρή κερδοφορία το 2004.

 

Με βάση στοιχεία της Stat-Bank για το 2004, οι 92 αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα ( ανεξαρτήτως μεγέθους και μη συμπεριλαμβανομένης της Lidl ) είχαν ένα μέσο περιθώριο καθαρού κέρδους μόλις 1,8%, κατά πολύ δηλαδή μικρότερο της Lidl, με συνολικό τζίρο 6,8 δις Ε και 128 εκατ. καθαρά κέρδη.

 

Επομένως, η γερμανική αλυσίδα με μόλις 160 καταστήματα πανελλαδικά, έχει ήδη μερίδιο αγοράς γύρω στο 13% και μερίδιο στα συνολικά κέρδη ( εφ΄ όσον φυσικά ισχύουν τα στοιχεία της «Η» ) άνω του 40% !!!

 

Τέλος, ο στόχος καταστημάτων της Lidl αυξήθηκε από 200 που ήταν μέχρι πρόσφατα στα 300, κάτι που αποδεικνύει την σημασία που δίνει πλέον η γερμανική αλυσίδα στην Ελληνική αγορά.  



Βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον;

 Επιστροφή
 

 
© Copyright 2005-2012 K&B Analysis ΕΠΕ. Απαγορεύεται η μερική ή ολική αναδημοσίευση / αναπαραγωγή περιεχομένων του παρόντος website με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς προηγούμενη έγγραφη άδεια των εκδοτών.