ECONOMICS - INDUSTRY & TRADE - EXPORT MARKETS   [Αρχική Σελίδα]










Internet Marketing: Αυξάνεται συνεχώς η σημασία του, με τη βοήθεια της σωστής στρατηγικής και της αξιοποίησης των σοβαρών ηλεκτρονικών εφημερίδων

Η αποτελεσματικότητα της ενημερωτικής διαφήμισης και της ευρύτερης προβολής προϊόντων και Υπηρεσιών μέσω των ηλεκτρονικών εφημερίδων, ιδιαίτερα των επαγγελματικών που στοχεύουν ακριβώς στο αντίστοιχο target group με αυξημένες υποχρεώσεις λεπτομερούς ενημέρωσης, αυξάνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια.

 

Μέσα από τη γενικότερη ανάπτυξη που παρουσιάζει το Internet, ακόμη και στην Ελλάδα πλέον, φαίνεται ότι το internet marketing (με κριτήριο τα έσοδα από διαφημίσεις) παίρνει τη θέση που του αξίζει, αυξάνοντας τη σπουδαιότητα του σε σχέση με τα υπόλοιπα μέσα που έχει το marketing στη διάθεση του. Τα συνολικά έσοδα από τη δικτυακή διαφήμιση στην Ευρώπη αναμένεται να ξεπεράσουν τα 4 δις €, αυξανόμενα ακριβώς ανάλογα με την είσοδο του Internet υψηλών ταχυτήτων στην αγορά.  

 

Στις ανεπτυγμένες Σκανδιναβικές αγορές, το μερίδιο της on line διαφήμισης σε σχέση με την αντίστοιχη στα τέσσερα παραδοσιακά ΜΜΕ ανέρχεται πλέον στο 5%, στη Γαλλία στο 2,8% και στις νέες τεχνολογικά αγορές στο 0,3% (αν και η «ψαλίδα» κλείνει συνεχώς). Η Μ. Βρετανία έχει τα υψηλότερα διαφημιστικά έσοδα από το διαδίκτυο και η Γερμανία τους περισσότερους χρήστες. Η συνολική διαφημιστική on line δαπάνη στις Γερμανία, Μ. Βρετανία και Γαλλία ξεπερνάει το 1,5 δις € ετήσια.

 

Ειδικά όσον αφορά τις επαγγελματικές ηλεκτρονικές εφημερίδες και με βάση την εμπειρία μας από τη λειτουργία της δικής μας, τα αποτελέσματα είναι σχεδόν εντυπωσιακά. Ξεκινώντας το Δεκέμβρη του 2004 με ελάχιστους αναγνώστες, φτάσαμε σήμερα στους 300.000 έκτοτε επισκέπτες (41.000 στη διαρκή Έκθεση τροφίμων & ποτών στο διαδίκτυο www.x-hellnica.gr , στην οποία παρουσιάζουμε «περίπτερα» διαφόρων επιχειρήσεων), με μία συχνότητα πλέον που πλησιάζει τους 30.000 μηνιαία.

 

Η απήχηση των διαφημιστικών banners, ιδιαίτερα των φιαλών κρασιού οινοποιητικών εταιρειών, είναι εκπληκτική. Αντίστοιχα σημαντικός είναι και ο αριθμός αυτών που «ξεφυλλίζουν» το περιοδικό μας ηλεκτρονικά, προσφέροντας στους διαφημιζόμενους πελάτες μας διπλή προβολή, έντυπη και ηλεκτρονική. Τέλος, ο αριθμός αυτών που διάβασαν (και συνεχίζουν να διαβάζουν) το μεταφρασμένο στα Ελληνικά report της Lebensmittel Zeitung, το οποίο έχουμε «αναρτήσει στην ηλεκτρονική μας εφημερίδα, ξεπέρασε τις προσδοκίες μας.

 

Η παρουσία τώρα των διαφόρων βιομηχανιών και λοιπών εταιρειών στα άρθρα μας, είτε αυτά είναι ειδήσεις, είτε αναλύσεις των Ισολογισμών τους, φαίνεται να ωφελεί τα μέγιστα την αναγνωρισιμότητα τους. Επίσης η παρουσία των «περιπτέρων» εστιατορίων και των λοιπών συντελεστών της ευρύτερης αγοράς της μαζικής εστίασης, προσελκύει πολλούς ενδιαφερομένους, είτε αυτοί είναι τελικοί καταναλωτές, είτε άμεσοι και έμμεσοι προμηθευτές τους.     

 

Η μεγάλη και μοναδική δυνατότητα που προσφέρει το Internet, αυτή δηλαδή που επιτρέπει την προβολή και ανάγνωση των κειμένων του σε όλες τις χώρες του κόσμου, είναι ίσως το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα.

 

Ειδικά όσον αφορά εμάς που απευθυνόμαστε διεθνώς στους Έλληνες επιχειρηματίες της μαζικής εστίασης, χονδρέμπορους και λοιπούς που ασχολούνται ευρύτερα με το χώρο των τροφίμων και ποτών (είναι διαπιστωμένη η ύπαρξη τους σε 52 χώρες του κόσμου που αποστέλλουμε το περιοδικό μας), η λειτουργία της ηλεκτρονικής μας εφημερίδας αποτελεί μοναδικό πλεονέκτημα, αφού μας εξασφαλίζει τη συνεχή επικοινωνία μαζί τους όπου και αν βρίσκονται.

 

Η διαφήμιση επομένως και γενικότερα το internet marketing είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τον κλάδο μας, πολύ περισσότερο από τους άλλους κλάδους, οι οποίοι είναι τοπικά περιορισμένοι. Ένεκα τούτου, ο προσεκτικός σχεδιασμός του Internet Marketing αποτελεί μία αναμφισβήτητη αναγκαιότητα για τις Ελληνικές εταιρείες τροφίμων & ποτών, ιδιαίτερα για αυτές που στοχεύουν τις αγορές του εξωτερικού και τους Έλληνες επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στις ξένες χώρες (και μέσω αυτών, στους αμιγείς ξένους καταναλωτές). 



Βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον;

 Επιστροφή
 

 
© Copyright 2005-2012 K&B Analysis ΕΠΕ. Απαγορεύεται η μερική ή ολική αναδημοσίευση / αναπαραγωγή περιεχομένων του παρόντος website με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς προηγούμενη έγγραφη άδεια των εκδοτών.