ECONOMICS - INDUSTRY & TRADE - EXPORT MARKETS   [Αρχική Σελίδα]










Cavino S.A.: Αύξηση πάνω από 30% στον κύκλο εργασιών του 2007 της Οινοποιίας - Ποτοποιίας του Αιγίου

 

Σύμφωνα με πρόσφατες πληροφορίες μας από τη διοίκηση της εταιρείας, τα αποτελέσματα της χρήσης 2007 αναμένονται εντυπωσιακά, με το τζίρο της να ξεπερνάει τα 10,5 εκ. €. Σε σχέση με το προηγούμενο έτος (8 εκ. €), η αύξηση προβλέπεται με βεβαιότητα σήμερα να είναι μεγαλύτερη του 30%.

 

Οι πωλήσεις της εταιρείας επικεντρώνονται παραδοσιακά στην αγορά της Γερμανίας, με μία όμως σημαντική διαφορά σε σχέση με το παρελθόν: Τα γερμανικά ράφια, σε συνδυασμό με την αναβαθμισμένη ποιότητα (περιεχόμενο, συσκευασία) αποτελούν πλέον την πρώτη προτεραιότητα της, στη θέση της ελληνικής γαστρονομίας και των «φθηνών» προϊόντων.

 

Η Ελληνική Βιομηχανία φαίνεται να εφαρμόζει πιστά τις αρχές του marketing σε αυτήν τουλάχιστον την αγορά του εξωτερικού και να δίνει τις σωστές απαντήσεις στη βασική ερώτηση που (μεταφορικά) της απευθύνεται από το marketing. Η ερώτηση αυτή δεν είναι άλλη από το «πως θα αυξήσω τις πωλήσεις και το μερίδιο μου στην εκάστοτε συγκεκριμένη αγορά, με ταυτόχρονη αύξηση της κερδοφορίας μου».

 

Η συνεχής και αναβαθμισμένη διαφημιστική παρουσία της στον επαγγελματικό Τύπο της χώρας και στα εξειδικευμένα περιοδικά που αφορούν το κρασί, οι προωθητικές της ενέργειες στα σημεία πωλήσεων (POS), καθώς επίσης η διαρκής ενημέρωση των αγοραστών των αλυσίδων σε σχέση με τις μεσο-μακροπρόθεσμες ενέργειες της, έχουν προφανώς συμβάλει τα μέγιστα στην παρατηρούμενη αύξηση των μεγεθών της. Ακολουθεί η φωτογραφία μίας πρόσφατης καταχώρησης της εταιρείας στο γερμανικό Τύπο: 

 

                      



Βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον;

 Επιστροφή
 

 
© Copyright 2005-2012 K&B Analysis ΕΠΕ. Απαγορεύεται η μερική ή ολική αναδημοσίευση / αναπαραγωγή περιεχομένων του παρόντος website με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς προηγούμενη έγγραφη άδεια των εκδοτών.