ECONOMICS - INDUSTRY & TRADE - EXPORT MARKETS   [Αρχική Σελίδα]










Βερόπουλος: Βελτιώνει την παρουσία του εντός αλλά και ….. εκτός Ελλάδος!

  

 

 

 

 

Μια οικογένεια με μεγάλη παράδοση στον τομέα του εμπορίου, σήμερα αποτελεί την μοναδική (ελληνικών συμφερόντων) αλυσίδα λιανικής που απλώνεται όχι μόνο μέσα στην χώρα μας αλλά και στο εξωτερικό!

 

Ο λόγος για την οικογένεια Βερόπουλου (βλπ. άρθρο μας 28/5/2010 Βερόπουλος: Μια ιστορία που ξεκίνησε τον 19ο αιώνα και συνεχίζεται μέχρι τις μέρες μας… ) η οποία συνεχίζει σταθερά την πορεία της ακόμα και μέσα στην οικονομική κρίση που πλήττει την χώρα μας.

 

ΠΙΝΑΚΑΣ Ι:

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΟΜΙΛΟΥ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΝΤΟΣ & ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

 

 

2009

2010

ΑΘΗΝΑ / ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ

86

89

ΕΚΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ / ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ

87

92

ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΤ/ΤΩΝ ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ

173

181

ΤΡΟΦΙΝΟ

11

11

ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ

36

38

ΣΚΟΠΙΑ

 8

 9

ΣΕΡΒΙΑ (ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ)

 3

 3*

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

231

243

Πίνακας: ΛΚ   * Το 4ο κατάστημα του Ομίλου στο Βελιγράδι λειτουργεί από τον  Απρίλιο 2011

 

 

Όπως προκύπτει από τον παραπάνω πίνακα από τα 243 συνολικά καταστήματα του Ομίλου που λειτουργούσαν στο τέλος του 2010, τα 89 με το σήμα ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ και 11 με το σήμα ΤΡΟΦΙΝΟ, βρίσκονται στην περιοχή της Αττικής, τα 92 σε 40 από τα μεγαλύτερα αστικά κέντρα της περιφέρειας, τα 38 στην Κρήτη (με την επωνυμία ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ), 9 καταστήματα βρίσκονται στη F.Y.R.O.M (με την επωνυμία VERO - 6 στα Σκόπια, 1 στο Τέτοβο και 2 στην Μπίτολα) και 3 Hyper Market στη Σερβία (όλα στο Βελιγράδι - το τέταρτο λειτούργησε τον Απρίλιο 2011). Ο Όμιλος διαθέτει επίσης ένα μεγάλο κέντρο διανομής στην Μάνδρα Αττικής (50 στρέμματα, στεγασμένοι χώροι 20.000 τ.μ.) ενώ 12 από τα καταστήματα του Ομίλου φιλοξενούν και πρατήρια βενζίνης .

 

 

  

Ο Πρόεδρος του Ομίλου Νίκος Βερόπουλος

 

 

Για το τρέχον έτος,  ο Πρόεδρος του Ομίλου Νίκος Βερόπουλος, ξεκαθάρισε πως λόγω της κρίσιμης οικονομικής συγκυρίας η αλυσίδα θα κινηθεί «με πολύ προσεκτικά βήματα» και «θα επικεντρωθεί στον περιορισμό του κόστους και στην συνέχιση με αμείωτη ένταση των προσφορών και των μειώσεων τιμών μέσα από τα καταστήματά της», ενώ δεν έκρυψε καθόλου την ανησυχία του για την πορεία του κλάδου των σούπερ μάρκετ το 2011 προβλέποντας συνέχεια της πτωτικής τάσεις στις πωλήσεις των αλυσίδων λιανικής. Εκτός Ελλάδος όμως, ο Όμιλος προτίθεται να κινηθεί στην δημιουργία τριών ακόμα καταστημάτων στην Σερβία (Βελιγράδι) ανεβάζοντας σύντομα τον αριθμό των καταστημάτων στην χώρα αυτή σε οκτώ (ΑΠΕ, Μάρτιος 2011).

 

Σύμφωνα με στοιχεία των ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεων του Ομίλου, το 2010 ο συνολικός κύκλος εργασιών έφθασε τα 948,6 εκ. Ευρώ έναντι 931,7 εκατ. Ευρώ το 2009 σημειώνοντας αύξηση κατά 1,8% περίπου ενώ τα (ενοποιημένα) κέρδη διαμορφώθηκαν στα 2,3 εκ. Ευρώ, έναντι 2,9 εκ. Ευρώ του 2009, όπως προκύπτει από τον πίνακα ΙΙ που ακολουθεί:

 

 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΙ:  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΜΙΛΟΥ ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΥ 2007-2010

 

 

ΕΤΟΣ

Κύκλος Εργασιών

Μικτά κέρδη 

Καθαρά κέρδη προ φόρων  

Σύνολο υποχρεώσεων

2007

848.515.806

193.653.090

11.219.422

339.226.439

2008

922.926.196

211.902.086

4.318.57

396.605.100

2009

931.723.592

214.084.656

2.974.052

416.297.915

2010

948.604.064

222.107.230

2.399.477

426.249.926

Πηγή:Βερόπουλος

 

Από τον συνολικό κύκλο εργασιών του Όμιλου Βερόπουλου που περιλαμβάνει τις εταιρίες «Αφοι Βερόπουλοι», «Ψυγεία Αθηνών», «Χαλκιαδάκης», «Veropoulos Dooel», «Veropoulos DOO», «Αχαϊκά Κτήρια Επενδύσεων» και «Τροφίνο», το 90% περίπου προέρχεται από την Ελληνική αγορά στην οποία ο «Όμιλος Σούπερ Μάρκετ Βερόπουλος» καταλαμβάνει την πέμπτη θέση (μετά από τις «Carrefour / Μαρινόπουλος», «Lidl», «ΑΒ Βασιλόπουλος / Delhaize» και «Σκλαβενίτης») και το 10% περίπου προέρχεται από τις χώρες του εξωτερικού (στις οποίες επενδύθηκαν μέχρι σήμερα 110 περίπου εκ. Ευρώ), όπως προκύπτει από τον επόμενο πίνακα «κατανομής» του κύκλου εργασιών του Ομίλου στις τρεις χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται μέχρι σήμερα:

 

 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΙΙ:  ΚΑΤΑΝΟΜΗ Κ. ΕΡΓΑΣΙΩΝ* ΑΝΑ ΧΩΡΑ ΟΜΙΛΟΥ ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΥ 2009-2010

 

 

ΤΖΙΡΟΣ ΕΛΛΑΔΑ

ΤΣΙΡΟΣ ΣΚΟΠΙΑ

ΤΣΙΡΟΣ ΣΕΡΒΙΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΤΖΙΡΟΥ

ΔΙΑΦΟΡΑ%

 

 

 

 

 

 

2009

839,6

53,6

38,5

931,2

 

2010

848,6

59

41

948,6

+ 1,8%

Πίνακας: ΛΚ  *ΣΕ ΕΚΑΤΟΜ. ΕΥΡΩ

 

 

 

 

Βιολογικά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (SPAR)

 

Ο Όμιλος διαθέτει εδώ και τρεις περίπου δεκαετίες μια σειρά προϊόντων «ιδιωτικής ετικέτας», καθημερινής χρήσης, με το σήμα SPAR. Τα προϊόντα αυτά (σήμερα 400 περίπου) συνδυάζουν τις καλύτερες δυνατές τιμές με εγγυημένη από τον Όμιλο Βερόπουλου ποιότητα.

 

Ο Όμιλος διαθέτει από τα ράφια του μια μεγάλη ποικιλία Ελληνικών προϊόντων - η αλυσίδα συμμετέχει στην δράση του Κινήματος Πολιτών – καταναλώνουμε ότι παράγουμε (βλπ. άρθρο μας 8/6/2011 «Κίνημα Πολιτών – καταναλώνουμε ότι παράγουμε»: Καμπάνια προώθησης Ελληνικών προϊόντων στις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανικής), χωρίς βέβαια να απουσιάζουν από τα ράφια του και διάφορα εισαγόμενα προϊόντα. Τέλος, ο  Όμιλος Βερόπουλου διαθέτει μέσα από την ιστοσελίδα του και e-shop για παράδοση εμπορευμάτων κατ΄ οικον.

 

 

 

Στον τομέα της κοινωνικής ευαισθησίας απέναντι στους 6.500 εργαζόμενους, ο Όμιλος έχει δημιουργήσει ένα Πολιτιστικό Κέντρο, που συσπειρώνει όλους τους εργαζόμενους και ασχολείται με πολλές και ποικίλες δραστηριότητες, όπως η έκδοση της εφημερίδας των εργαζομένων «Μεταξύ μας», διάφορες εκθέσεις, διαλέξεις, συνεστιάσεις του προσωπικού, θεατρικές εκδηλώσεις από ερασιτεχνικό θίασο των εργαζομένων κ.α.π.

 

Επί πλέον, από το 1986 λειτουργεί σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις (στην μαγευτική περιοχή «Αϊ Μάμας» στα Μαγούλιανα Γορτυνίας κοντά στην Βυτίνα – τόπο καταγωγής του Παναγιώτη Βερόπουλου) κατασκήνωση η οποία φιλοξενεί κάθε χρόνο 140 παιδιά εργαζόμενων στην εταιρεία, ηλικίας 6 έως 11 ετών από την Ελλάδα, την Σερβία και την FYROM.

 

Ο «Όμιλος Σούπερ Μάρκετ Βερόπουλος» είναι η μοναδική  Ελληνικών συμφερόντων αλυσίδα λιανικής που τόλμησε να επεκταθεί σε αγορές του εξωτερικού και μάλιστα με πολύ καλά αποτελέσματα, επιτυγχάνοντας με «ένα σπάρο δυο τρυγόνια»:

 

Διεύρυνε το σύνολο της δυνητικής της αγοράς σε δύο γειτονικές χώρες για την καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση του ανταγωνισμού των πολυεθνικών που εισέβαλαν στην Ελληνική αγορά και ταυτόχρονα προωθεί Ελληνικά προϊόντα σε γειτονικές χώρες σε μια επανάληψη -σε μικρογραφία βέβαια- του ρόλου της Lidl στις διάφορες χώρες που επεκτείνεται όπου αποτελεί ένα σημαντικό «τεθωρακισμένο» της Γερμανικής εξαγωγικής βιομηχανίας προωθώντας παντού Γερμανικά προϊόντα.  

 

Εμείς για την αντιμετώπιση των μεγάλων προβλημάτων που συσσωρεύει η πρωτόγνωρη οικονομική κρίση που ζούμε στις μέρες μας, συνεχίζουμε να επιμένουμε στην μόνη «συνταγή» που συνιστούν οι πιο έγκυροι οικονομολόγοι για την Ελληνική οικονομία: «Αγοράζουμε Ελληνικά

 

 

Λεωνίδας Κουμάκης*

6 Ιουλίου 2011

kb@kbanalysis.com 

 

 

 

 

 

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΑΛΥΣΙΔΕΣ:

(κάντε κλικ επάνω στο όνομα)

 

Σκλαβενίτης

ΜΕΤΡΟ / Όμιλος Παντελιάδη  

ΑΒ Βασιλόπουλος

Γαλαξίας -   Μασούτης  

Lidl Ελλάς

Όμιλος Carrefour  Aldi Ελλάς

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Αγοράζουμε Ελληνικά (3) 12/7/2010

  Μπορούμε να ξεπεράσουμε την κρίση – είναι στο χέρι μας!

 

 

 

*Ο Λεωνίδας Κουμάκης, γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη. Σπούδασε Νομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και επί τρεις δεκαετίες, με την ιδιότητα του Διευθυντού Εξαγωγών Ελληνικής Οινοβιομηχανίας, ταξίδευσε στις 4 από τις 5 ηπείρους του πλανήτη μας, δημιουργώντας ένα εκτεταμένο δίκτυο διανομής σε 32 χώρες. Είναι συγγραφέας των βιβλίων «Το Θαύμα-Μια πραγματική ιστορία» (1992, η τέταρτη έκδοση το 2008) και «Ματιές στις ρίζες του Ελληνισμού» (1997).   

 

 



Βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον;

 Επιστροφή
 

 
© Copyright 2005-2012 K&B Analysis ΕΠΕ. Απαγορεύεται η μερική ή ολική αναδημοσίευση / αναπαραγωγή περιεχομένων του παρόντος website με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς προηγούμενη έγγραφη άδεια των εκδοτών.